Na to, jak se objevují nové formy nikotinu a tabáku na trhu a jak jsou prezentovány zejména na sociálních sítích, reagoval projekt Společnosti pro léčbu závislosti na tabáku a společnosti TUBRR, která se zastupuje tvůrce videa na sítí YouTube v Česku. "Pro kampaň Nenech se ovládat jsme vyrobili krátká videa, která hovoří o důsledcích užívání nikotinu k mladému publiku influencerů na sociálních sítích. Zaměřovali jsme se na témata blízká mladým lidem, pro které dlouhodobé zdravotní dopady nemusí být snadno uchopitelné. Naše videa hovořila například o stárnutí pokožky, depresogenní účincích nikotinu, ekologických dopadech či vlivu na reakční dobu, která může snížit úspěšnost při hraní her," popisuje kampaň Peter Sládeček, CEO společnosti TUBRR. Videa běžela na sociálních sítích TikTok, Instagram a YouTube a během krátké doby nasbírala přes půl milionu zhlédnutí převážně z publika influencerů.